Warto zdawać sobie sprawę jednak, że gadżet reklamowy powinien być użyteczny a także elegancki. Warto zatem wybrać kalendarze książkowe z logo firmy, które spełniają przedstawione wcześniej warunki. Kalendarze z logo firmy - na co zwrócić uwagę? Głównie trzeba podkreślić, że gadżet reklamowy powinien być efektywnym nośnikiem treści reklamowych, a zatem powinien być użyteczny oraz poręczny. Właśnie dlatego w tej roli świetnie sprawdzają się kalendarze reklamowe, które są dostępne w rozmaitych wariantach. Najczęściej spotyka się kalendarze książkowe dzienne, tygodniowe, kieszonkowe jak też biurkowe. Jeżeli nie wiemy, który rodzaj sprawdzi się najlepiej w sytuacji naszego biznesu, możemy korzystać z profesjonalnego doradztwa, które oferują producenci kalendarzy książkowych. Kalendarze książkowe pozwalają na wybór konkretnych rozwiązań. Do wyboru jest między innymi format kalendarza, najczęściej spotykane to A4 a także A5. Możemy również wybrać okładkę, zarówno jej kolorystykę, jak również materiał, z którego zostanie utworzona. Warto mieć na uwadze o tym, że kalendarze książkowe z logo mogą zawierać na okładce również inne dodatkowe treści reklamowe oprócz logotypu. Warto także stosować dodatki, które podnoszą wartość wizualną produktów. W sytuacji kalendarzy książkowych mogą to być gumki a także wstążki z nadrukiem reklamowym, czyli na przykład logotypem firmy.
Więcej informacji: zerknij na producent kalendarzy książkowych