Natomiast to maskotki mogą idealnie tworzyć albo ocieplić nadszarpnięty wizerunek firmy. Jeśli maskotka nie będzie kontrowersyjna, to na pewno bardzo dobrze się przyjmie w gronie klientów. Bardzo ważne jest to, by projekt maskotki z logo nie drwił z klientów ani z firmy. W takim przypadku może to wyłącznie zaszkodzić wizerunkowi firmy. Ogólnie rzecz ujmując można zamówić maskotki pluszowe w kilku rozmiarach. Spore misie mogą stanowić dekorację w siedzibie firmy a niezbyt duże, wręcz takie całkiem małe na breloczkach mogą być prezentem dla klientów. D ecydując się na dostawcę maskotki, warto sprawdzić kilka rzeczy. Głównie musi szyć swoje produkty z materiałów bardzo wysokiej jakości i takich, które dopuszczone są na terenie Unii Europejskiej. Warto także przeanalizować to, czy nie zamówić próbnych projektów w kilku firmach i jakoś komisyjnie potem zdecydować, który projekt jest zdecydowanie najlepszy jakościowo. W pewnych sytuacjach w małej pracowni w przyszłości powinno się dłużej czekać na zamówienie, niemniej jednak za to maskotki będą ładniej odszyte. Warto stawiać na firmy, które realizują swoje zamówienia na czas i mają bardzo dobre opinie pomiędzy innych klientów. Wypuszczenie na rynek maskotek firmowych nie oznacza wielkiego sukcesu. Czasami powinno się na niego dłużej zapracować. Strategia marketingowa oparta na gadżetach jest długofalowa.
Sprawdź tutaj: gadżety reklamowe pluszaki.